معرفی یک هدیه تبلیغاتی VIP

یکی از هدایای تبلیغاتی VIPو یا لوکسی که به شما از بین سبد هدایای تبلیغاتی متنوع پیشنهاد میدهیم، عطرهای تبلیغاتی هستند. عطرهای تبلیغاتی یکی از جدیدترین هدیه های تبلیغاتی هستند که مناسب مهمانان،‌ شرکا و یا مشتریان ویژه شماست. یک عطر لوکس با نام و لوگوی شرکت شما در یک بسته بندی شکیل دقیقا چیزی هست که نام برند شما را تا مدت ها در ذهن آن شخص زنده نگه میدارد. این کادو باعث تقویت ارتباط شما با این اشخاص میشود. پس اگر یک هدیه خاص است این عطرهای تبلیغاتی را تهیه کنید.


عطرهای تبلیغاتی رابه چه کسانی پیشنهاد نمیکنیم:

۱. اگر قصد خرید هدیه تبلیغاتی ارزان را دارید،‌ عطر تبلیغاتی انتخاب مناسبی نیست. چرا که در بازه قیمتی متوسط قرار میگیرد.

۲. اگر هدیه های تبلیغاتی تکراری را میپسندید و علاقه ای به خرید هدیه ی جدید ندارید،‌ از خرید عطرهای تبلیغاتی منصرف شوید.

۳. اگر اعتقاد به کاربردی بودن هدیه ای که میخرید ندارید و صرفا کادویی را ترجیح میدهید که برای زیبایی و یا استفاده کوتاه مدت مناسب باشد. چرا که عطر ها استفاده طولانی مدت دارند

۴. اگر تصویر برند شما اصلا لوکس نیست، احتمالا گزینه ی مناسبی نخواهد بود. چرا که این هدیه لوکس است و بهتر است بین برند و هدیه تبلیغاتی هماهنگی وجود داشته باشد. 

۵. اگر قصد خرید به اصطلاح فله هدایای تبلیغاتی را با هدف عموم مخاطبین دارید و میخواهید کالایی ارزان و ساده خریداری کنید،‌این گزینه پیشنهاد نمیشود.


 عطرهای تبلیغاتی در ایران نیز در حال حاضر تولید میشوند؟

بلی،‌ بعضی از شرکتهای تولید کننده عطر ایرانی نیز عطرهای تبلیغاتی را تولید میکنند. دقت کنید که اگر قصد خرید عطرهای تبلیغاتی را دارید، از تولیدکنندگان تهیه کنید تا قیمت بدون واسطه را تجربه کنید. در صورت خرید از شرکت های هدایای تبلیغاتی قیمت بالاتر میرود. تصویر عطر تبلیغاتی چنگ را توسط یکی از شرکت های تولید کننده عطرهای تبلیغاتی در ایران، وادی آرا به زیبایی تولید و طراحی شده است،‌ را در ادامه مشاهده میکنید.

عطر تبلیغاتی چنگ از شرکت وادی آرا



تفاوت اصلی عطر تبلیغاتی با سایر هدایا چیست؟

بویایی در بین حواس پنج گانه ماندگارترین تاثیر را روی خاطره دارد. پس باور کنید بوی عطر تا سالیان طولانی در حافظه افراد ثبت میشود و بو زنده کننده نام برند برای آن شخص است. پس ازین لحاظ قوی ترین تاثیر را روی برند شما دارد. وچه چیزی بهتر ازین که نام برند شما با یک احساس زیبا پیوند بخورد.


نقش هدیه تبلیغاتی مناسب در استراتژی بازاریابی:‌

هدیه تبلیغاتی ابزاری کاربردی برای برندسازی و بازارسازی و بازاریابی است. هرچقدر مخاطب شما با هدیه ارتباط عمیق تری برقرار کند، با برند شما ارتباط بهتری برقرار کرده است. شما با میکس کردن احساسات و حافظه اش میتوانید نام برندتان  را در ذهن او ماندگار کنید.


نحوه هدیه دادن عطر تبلیغاتی ؟

اگر عطر تبلیغاتی شما جیبی است، پیشنهاد میشود در کنار سایر هدایای تبلیغاتی به مخاطب اهدا شود. اما در غیر اینصورت عطرهایی با حجم بزرگتر که خود بسته بندی زیبا دارند و به زیبایی تزیین شده اند، نیازی نیست که با هدایای دیگر باشند ویک هدیه کامل به حساب می آیند.


کاربردهای عطرهای تبلیغاتی در چه مراسمی است؟

عطر تبلیغاتی را نیز مانند هر هدیه ی تبلیغاتی دیگری میتوان در رویدادهای نمایشگاه های تجاری و کنفرانس ها،‌ جشن های سالگرد تسیس و ..، جشن های نوروزی و یلدا و... به مشتریان و یا مخاطبین خود اهدا کنید.


آیا عطرهای تبلیغاتی را میتوان به عنوان هدایای سازمانی نیز استفاده کرد:

بلی. حتما امکان پذیر است. برخی از سازمان ها به علت تقدیر و تشکر از کارکنانشان و یا تقویت ارتباط با آنها عطرهای سازمانی خود را سفارش میدهند. هدایای سازمانی به منظور تقدیر از عملکرد کارکنان و یا به مناسبت هایی مثل نوروز، روز مرد، زن و ... است.



جایگاه صادرات عطر در بازارهای دنیا

عطر یکی از مهمترین و پردرآمدترین محصولات حوزه آرایشی و بهداشتی است. این محصول بر خلاف گروه بزرگی از لوازم آرایشی و بهداشتی بدون جنیست است و هر کسی به شکلی با استفاده از عطر درگیر میشود. تقاضای بالای عطر در دنیا برای برندهای معتبر حتی رو به فزونی نیز هست. پس بازار عطر تقریبا در تمام دنیا بازار گرم و پرطرفداری است. و تجارت عطر میتواند چه در داخل کشور و چه در بازارهای بین المللی در حکم واردات و صادرات بسیار سودده و پردرآمد باشد. در این مطلب صادرات عطر را از چند جهت بررسی میکنیم:


۱.صادرات عطر:

صادرات عطر در جهان هر ساله با رشد مواجه است. آسیای شرقی، آسیای جنوب شرقی،‌ خاورمیانه،‌ شمال آفریقا، اروپا و آمریکا هر کدام به تنهایی از بازارهای مهم منطقه ای عطر هستند. فرانسه خودش به عنوان مهد کشورها در عطرسازی شناخته میشود. برندهایی مانند دیور، شنل، گرلن و ... از برندهای معروف عطرسازی هستند که در تمام جهان شناخته شده اندو به تمام مناطق اصلی عطرسازی صادر شده اند. 

از بازارهای دیگر جذاب عطرسازی منطقه خاورمیانه است که مردم آن از دیرباز علاقه مند به حوزه ی عطر و ادکلن بوده اند. چه کشورهای عربی و چه ایران همه از مصرف کنندگان دائمی عطر و ادکلن هستند. اگرچه سلیقه ی بویایی مردم ایران و اعراب کاملا متفاوت است.


مطالعه مرتبط : معرفی پنجاه نمایشگاه برتر عراق


۲.بسته بندی عطر در صادرات:

به طور کلی عطر صادراتی باید با بسته بندی محکم و البته شیک باشدتا هم در طی حمل و نقل آسیب نبیند و هم مورد پسند قرار بگیرد و بازار خودش را پیدا کند. در طی حمل و نقل احتمال آسیب دیدن بار حتما وجود دارد و باید از ابتدا موارد احتمالی را برای آن در نظر بگیرید.


۳.بازارهای هدف صادراتی:

شاید بشود گفت همین خاورمیانه عجیب و غریبی که در آن زندگی میکنیم یکی از بهترین و شاید اصلا بهترین بازار صادراتی دنیا می باشد. تمایل به مصرف عطر و ادکلن نسبت به مناطق دیگر دنیا بسیار بالاست. سلایق بویایی کاملا متفاوتی در این منطقه وجود دارند. از نظر مالی افراد از صفر تاصد درین منطقه زندگی میکنند. پس کافی است که بازار خودتان را پیدا کنید. کشورهای حوزه خلیج فارس یکی از واردکنندگان اصلی عطر از کشورهای دیگر به خصوص اروپا میباشند.


۴.کشورهای اصلی صادرکننده و واردکننده عطر در دنیا :

کشورهای اصلی صادرکننده عطر در دنیا فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و امارات متحده عربی هستند. واردکنندگان اصلی عطر ایالات متحده آمریکا، آلمان و انگلستان و البته چین هستند. 


۵. چالش های صادرات عطر :

۱. از آنجا که عطر حاوی الکل است،‌از مواد خطرناک در حمل و نقل به شمار می آید و نیازمند رعایت قوانین خاصی است. پس حمل و نقل آن کمی از سایر مواد خطرناک تر است و احتمالا هزینه بر تر است.

۲. سلایق بویایی مانند هر ترند دیگری در دنیا در حال تغییر است و شاید حتی در مواردی فصل به فصل و سال به سال تغییر کند. پس با تغییر مدام ترندهای بویایی، محبوبیت عطرها نیز مدام در حال تغییر است.


۶.نقش امارات در صنعت عطر :

دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری و بازرگانی اصلی منطقه، میزبان رویدادهای بزرگی در حوزه عطر و زیبایی است که یکی از پرترافیک ترین رویدادهای عطرسازی و به طور کلی زیبایی است. Beautyworld Middle East یکی از بهترین رویدادها برای شناخت بازار عطر در منطقه است که بسیاری از برندهای معتبر منطقه و جهان در آن شرکت میکنند.  همچنین وجود بازارهای آزاد تجاری مانند جبلعلی بستر مناسبی برای کشورها فراهم کرده و  روابط تجاری به شدت تسهیل شده است. 

مطالعه مرتبط : صادرات عطرهای هدیه به عراق  


هفت نکته که در هدیه گرفتن به شما کمک میکند.

امروز میخواهیم درباره نکات مهم درباره هدیه گرفتن و هدیه دادن مطالبی را بنویسم. هدیه قبل از هر کیفیت و یا کمیتی یک ابزار است. ابزاری برای نشان دادن عشق. هدیه زبان عشقی گویا برای نشان دادن عشق و محبت است. فرقی نمیکند گل باشد یا لباس یا عطر.ما اعتقاد داریم نیت و هدف شما مهم تر از هر چیزی است. اما نکاتی نیز وجود دارد که ما را در بهتر  کردن هدیه کمک میکند. با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب ها را در گرفتن هدیه داشته باشید:


۱. شناخت نسبی سلیقه شخص مورد نظر:

اگر بتوانید هدیه ای را که قصد خرید آن را دارید، با سلیقه ی مخاطب هماهنگی هر چند کمی داشته باشد، بسیار نکته کلیدی است. اطلاعات کلی درباره شخصیت وی کفایت میکند. اهل کتاب است. اهل هنر است. عاشق لباس است و یا اگر عطرباز است، پس تکلیف روشن است. اطلاعات کلی از شخصیت او کفایت میکند. 


ادکلن هدیه  چی بگیرم؟


۲.مناسبت مرتبط :

نوع مناسبتی که قرار است هدیه بگیرید، روی آن کادو و بعضا بسته بندی اش تاثیر میگذارد.مثلا  اغلب در بسته بندی هدیه ولنتاین ازرنگ های قرمز استفاده میشود. و یا گل رز نماد عاشقانه ای محسوب میشود. خرس کوچک و یا یک بسته شکلات و یا شمع نیز متداول است. اما مثلا در کادوی تولد بیشتر افراد حواسشان است که کنار کادو کیک تهیه شده باشد. یا به عنوان مثال هدایای نامزدی و یا عروسی ترجیحا از رنگ سفید استفاده میشود.


۳.کاربردی بودن هدیه:

لزوما قرار نیست تمام هدیه ها کاربردی باشند. اما در دوره ای زندگی میکنیم که هزینه های زندگی بسیار سنگین است. پس بهتر است اولویت اصلی تان با هدایایی باشد که برای آن شخص کاربردی باشد و از وسایل زندگی او به حساب بیاید. از جمله وسایل کاربردی امروزه میتوان به وسایل بهداشتی آرایشی مانند عطر و هم چنین الکترونیکی اشاره کرد. بهتر است در زمان خرید کادو بیشتر ازینکه نیازهای خودتان مدنظر باشد، طرف مقابل را در نظر بیاورید.


۴. کادو کردن زیبا:

شاید ارزان ترین و ساده ترین هدیه هم نیاز به بسته بندی وکادوی زیبا داشته باشد. پس با کادو کردن زیبای هدیه خود آن را در نظر گیرنده چند برابر جلوه دهید. 


۵. زمان و مکان درست هدیه دادن:

بعضی از افراد عاشق هدیه سوپرایز هستند و بعضی نه. بعضی ها ترجیح میدهند در خلوت هدیه را بگیرند  و بعضی در میان جمع. سعی کنید طوری هدیه را با او بدهید که او خوشحال شود.


۶.نوشتن یک جمله ساده و یا یک بیت شعر روی بسته 

واقعیت این است که اثر جملات ساده و دوست داشتنی و یا عاشقانه گاهی بیش از خود کادو است. افراد آن جملات را برای همیشه در ذهن خود نگه میدارند. میتوانید برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر از ابیات شعر استفاده کنید. خدا را شکر دراین زمینه اصلا چیزی در ادبیات فارسی کم نداریم. بیتی جدید و خلاقانه بنویسید تا او را تحت تاثیر قرار دهید و به فکر فرو ببرید. 


۷.  تجربه های آموزشی و یا تفریحی و یا ورزشی جدید

شما همیشه نیازی نیست که وسیله ای را خریداری کنید. میتوانید بنا بر بودجه تان،‌مثلا یک تجربه که مورد پسند اوست، خریداری کنید. یک تجربه مانند تور یک روزه، کنسرت خواننده مورد علاقه اش، بلیت استخر و .... البته دقت کنید که میتوانید حتی اشتراکی نیز برایش خرید کنید. مثلا اشتراک دوره های پادکست و یا اشتراک دوره های متمم . اینها همه برای او تجربه ی مهیجی ایجاد میکند. البته اگر اهل پادکست و مطالعه باشد و مرتبط با علایق او باشد. حتی میتوانید مثلا شهریه ی یک ترم باشگاه او را پرداخت کنید. باور کنید او را بسیار خوشحال خواهید کرد.