معرفی یک هدیه تبلیغاتی VIP

یکی از هدایای تبلیغاتی VIPو یا لوکسی که به شما از بین سبد هدایای تبلیغاتی متنوع پیشنهاد میدهیم، عطرهای تبلیغاتی هستند. عطرهای تبلیغاتی یکی از جدیدترین هدیه های تبلیغاتی هستند که مناسب مهمانان،‌ شرکا و یا مشتریان ویژه شماست. یک عطر لوکس با نام و لوگوی شرکت شما در یک بسته بندی شکیل دقیقا چیزی هست که نام برند شما را تا مدت ها در ذهن آن شخص زنده نگه میدارد. این کادو باعث تقویت ارتباط شما با این اشخاص میشود. پس اگر یک هدیه خاص است این عطرهای تبلیغاتی را تهیه کنید.


عطرهای تبلیغاتی رابه چه کسانی پیشنهاد نمیکنیم:

۱. اگر قصد خرید هدیه تبلیغاتی ارزان را دارید،‌ عطر تبلیغاتی انتخاب مناسبی نیست. چرا که در بازه قیمتی متوسط قرار میگیرد.

۲. اگر هدیه های تبلیغاتی تکراری را میپسندید و علاقه ای به خرید هدیه ی جدید ندارید،‌ از خرید عطرهای تبلیغاتی منصرف شوید.

۳. اگر اعتقاد به کاربردی بودن هدیه ای که میخرید ندارید و صرفا کادویی را ترجیح میدهید که برای زیبایی و یا استفاده کوتاه مدت مناسب باشد. چرا که عطر ها استفاده طولانی مدت دارند

۴. اگر تصویر برند شما اصلا لوکس نیست، احتمالا گزینه ی مناسبی نخواهد بود. چرا که این هدیه لوکس است و بهتر است بین برند و هدیه تبلیغاتی هماهنگی وجود داشته باشد. 

۵. اگر قصد خرید به اصطلاح فله هدایای تبلیغاتی را با هدف عموم مخاطبین دارید و میخواهید کالایی ارزان و ساده خریداری کنید،‌این گزینه پیشنهاد نمیشود.


 عطرهای تبلیغاتی در ایران نیز در حال حاضر تولید میشوند؟

بلی،‌ بعضی از شرکتهای تولید کننده عطر ایرانی نیز عطرهای تبلیغاتی را تولید میکنند. دقت کنید که اگر قصد خرید عطرهای تبلیغاتی را دارید، از تولیدکنندگان تهیه کنید تا قیمت بدون واسطه را تجربه کنید. در صورت خرید از شرکت های هدایای تبلیغاتی قیمت بالاتر میرود. تصویر عطر تبلیغاتی چنگ را توسط یکی از شرکت های تولید کننده عطرهای تبلیغاتی در ایران، وادی آرا به زیبایی تولید و طراحی شده است،‌ را در ادامه مشاهده میکنید.

عطر تبلیغاتی چنگ از شرکت وادی آرا



تفاوت اصلی عطر تبلیغاتی با سایر هدایا چیست؟

بویایی در بین حواس پنج گانه ماندگارترین تاثیر را روی خاطره دارد. پس باور کنید بوی عطر تا سالیان طولانی در حافظه افراد ثبت میشود و بو زنده کننده نام برند برای آن شخص است. پس ازین لحاظ قوی ترین تاثیر را روی برند شما دارد. وچه چیزی بهتر ازین که نام برند شما با یک احساس زیبا پیوند بخورد.


نقش هدیه تبلیغاتی مناسب در استراتژی بازاریابی:‌

هدیه تبلیغاتی ابزاری کاربردی برای برندسازی و بازارسازی و بازاریابی است. هرچقدر مخاطب شما با هدیه ارتباط عمیق تری برقرار کند، با برند شما ارتباط بهتری برقرار کرده است. شما با میکس کردن احساسات و حافظه اش میتوانید نام برندتان  را در ذهن او ماندگار کنید.


نحوه هدیه دادن عطر تبلیغاتی ؟

اگر عطر تبلیغاتی شما جیبی است، پیشنهاد میشود در کنار سایر هدایای تبلیغاتی به مخاطب اهدا شود. اما در غیر اینصورت عطرهایی با حجم بزرگتر که خود بسته بندی زیبا دارند و به زیبایی تزیین شده اند، نیازی نیست که با هدایای دیگر باشند ویک هدیه کامل به حساب می آیند.


کاربردهای عطرهای تبلیغاتی در چه مراسمی است؟

عطر تبلیغاتی را نیز مانند هر هدیه ی تبلیغاتی دیگری میتوان در رویدادهای نمایشگاه های تجاری و کنفرانس ها،‌ جشن های سالگرد تسیس و ..، جشن های نوروزی و یلدا و... به مشتریان و یا مخاطبین خود اهدا کنید.


آیا عطرهای تبلیغاتی را میتوان به عنوان هدایای سازمانی نیز استفاده کرد:

بلی. حتما امکان پذیر است. برخی از سازمان ها به علت تقدیر و تشکر از کارکنانشان و یا تقویت ارتباط با آنها عطرهای سازمانی خود را سفارش میدهند. هدایای سازمانی به منظور تقدیر از عملکرد کارکنان و یا به مناسبت هایی مثل نوروز، روز مرد، زن و ... است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد